Saturday, May 28, 2011

Musim cuti, musim Raja Sehari

Assalamualaikum,

Hye readers..:) aku ke sini lagi nak menghapdate blog..okeh palsu gila..actualy hye faezah :)..arini sepatutnya aku attend wedding kawan aku Nadia n Nuruddin kat bangi. sebab aku ta pegi? adalah kerana aku tgh mkn hati..dengan siapa..aku je la yang tau..aku doakan mereka bahagia sampai akhir hayat..sentiasa dapat Barakah Allah s.w.t n sentiasa di murahkan rezeki, aminn.

Ikutkan malas nk bangun pagi2 ni..well tade la pagi sgt..tp utk aku yang ta buat ape2 ni kira awal la ni..saje online tgk ape2 perkembangan yang terbaru dunia..and past few days aku telah melibatkan diri secara bersungguh-sungguh dalam bidang crochet. heee baru je start sbb masa aku tgh mengharungi semester 2, sibuk nk cuba knitting n crochet plus felt art ni..terbantut skjap sbb dat time bz study(katanyee...) tambah assignments, nak exam lagi maka aku hold sekejap..and minggu ni aku tibe-tibe plak teringin nak sambung..mm baru blaja thru online..skang ni zaman da maju youtube saja :P

nak tgk aku buat?


ni diaa...tadaaaaaaaaaaa~!!



kurg kemas..mungkin sbb baru blaja kot..atau aku mmg tade seni langsung?:P
aku tunjuk kat semua org la ..sbb gembira sgt..jadi la jugak bentuk bunga..sbb b4 dis aku buat jd mcm bunga kering..kurus2 je..

untuk 3minggu cuti, ni je skill yg aku grab..akan digilap lagi..insyaAllah.

outtie~

1 comment:

suzi said...

waa..akak..shantek nye..wat kan tok sye jgk..haha