Monday, May 23, 2011

Saya seorang yang BORING!

Salam,

Setelah sekian lama..baru la aku menjelma semula dlm rumah ni yang bersawang penuh tempat mcm kucing beranak tidak berpenghuni selama beberapa juta tahun yang lampau..haha hiperbola lagi!

apakah kini musim blogger meluangkan masa mereka pada blog kerana masing2 sedang CUTIIIII!!!!! heheee err atau aku je buat mcm tu?

ngeee tepat sekaliii !

cuti ini tanpa pelbagai aktiviti yang menyeronokkan..well actually aku ni yang boring..masing-masing cari job nk kumpul duit banyak-banyak nak berjoli nnt..mm tapi tapiiiiii...bukan tamau..cuma rase tade org nk keje dgn aku je..lagiii mm mak aku suruh belajar menjahit..menjadi chef dan mengemas rumah di cuti hari..mmm seperti suri rumah tanpa suami..hahaha

Baideweh..mood tu ta datang lagi..aku seperti mahu lalai-lalai je kt rumah..takan keluar rumah dengan sukarela tanpa invitation dari siapa-siapa..harap je la ade org nak layan aku ni..

Semalam aku br balik dr kampung, mak abah aku n dila je..nak bagi kad kahwin abang aku kat sume sedara mara yang duk pahang nuu..family angkat mak yang da lame ta jumpe tu pn da jadi mcm jejak kasih da :)
sweet aje mak ngah n mak bejumpa..dulu mse mak lahir die la yg rajin menjaga..mak ngah tu kata ade la nak dkat puluh tahun ta jumpa mak..yang menariknyaa..mak ngah tu da berumur 70-an tapi Alhamdulillah die sihat lagi disamping suami n family..ade cicit sudah..tua-tua pn masih kuat tau..plus still ingat kat mak :)

Mm aku nak becerita lagi..tangan ni ta larat nak menaip la..tapiii akan cuba update secara konsisten :)

No comments: