Saturday, October 1, 2011

Routine

Assalammualaikum..

Sudah la lama tidak meng'update' blog ni memandangkan aku start class balik a few weeks ago. Jadual tade pack tapi subjek semester ni bertambah maka jam kredit jugak bertambahlah. Apa nak cerita ye..hari-hari buat rutin yang sama lah tapi dah lame tinggalkan rutin kemas rumah yang terus menjadikan aku bukan seorang suri rumah lagi :P

Jadual aku semester ni lebih kurang mcm semester lepas. Ada satu hari off :) yang paling pack hari selasa dengan rabu. Hari yang paling buat aku kurang oksigen adalah hari selasa. mengapa aku berkata begitu..?hmm tak pasti la aku takut en. halim or dr. mimah..both them are killer!

Last thursday aku ada public speaking..ni lagi satu subjek yang bagi aku heart-attack..since aku tatau bile aku da melupakan bahasa Inggeris..mungkin aku ta confident since aku masuk Uitm..kat poli dulu bkn main lagi..selalu baca novel n dengar lagu-lagu omputih. Kesal tak jadi begitu lagi sekarang ni.

Semenjak start class ni aku rasa routine aku ta teratur lagi..plus balik je class aku asik hilang tenaga. Kalau aku ta ngantuk, aku akan pening kepala sangat. Aku kurg pasti cuaca punya angkara or penggunaan otak yang terlalu maksima secara drastik ke atau ade sebab-sebab lain yang aku ta bole nk figure out sendiri. Kalau ikutkan nak pegi check up sebab da banyak kali aku tahan pening ni..tapi yang aku takutkan aku ade penyakit lain..maka aku tangguh-tangguhkan niat tu. Mungkin nanti..

Tinggal lagi seminggu untuk aku berjimba dengan 'The Power of 5'!!! cant wait to meet them..sangat rindu. Minggu depan aku akan ke Ipoh bersama Hurun. Spend for 3days there..just to meet another 3 of our friends. Saja pilih tarikh awal-awal semester sbb awal-awal ni biasanye kurang assigment walaupun skrg ni aku da ade beberapa assignment yang kene submit within the date..tapi demi rindu punya pasal aku kene tungkus lumus minggu ni :)

Takat ni la dulu..aku nak rehatkan minda and badan..walaupun semalam dah janji nk buat assignment..tapi tade mood nak stay up mlm ni..maybe later..

outtie~

Salam..

No comments: