Monday, December 20, 2010

Half-half

Salam..

Almost setengah tahun aku ta hapdate blog ni..bole kata satu sem jugaklah :P banyak aku nak cerita..memandangkan masa bulan jun tu aku da tamatkan diploma n now aku sambung degree awal bulan julai aritu..bukan tade mase nk hapdate..banyak je masa aku cuma aku malas nak betaiping(typing :P) sgt lah tiada kerajinan..plus aku rase aku ta serajin mcm aku menghadap ujian diploma dulu..kalau dulu kat kelantan study aku lebih dengan diri sendiri..now bila da terbang ke negeri asal so masa aku lebih terluang dengan aktiviti keluarga..cabaran pn aku rase lagi berat berbanding dulu..ye aku sedang mengeluh..

memandangkan keputusan part1 aku tidak seperti yg aku harapkan..bukanlah ta memuaskan cuma ta capai target kemahuan aku..tapi tetaplah aku besyukur sbb tade subjek yg gagal..banyak faktor yang aku bole list kn penyebab kegagalan aku..haha aku tengah cari kesalahan org lain so that aku dapat lari dari kesalahan aku sendiri..dem!

ada lagi dalam 2minggu aku nak mengadap sem baru..aku ta sedia lagi..lagi2 bila aku dpt result mcm ni..ntah nape la aku ta happy nk jumpa 'kawan2'..ouh ta seronok..aku nak duk rumah la :(
tapi..aku rase sekejap je masa berlalu..tau2 da lpas satu sem aku kat UiTM..pejam celik tgk2 da nak naik sem 2..n da lupa mcm mne aku meredah 3thn diploma dlu :P

semalam kwn aku br tunang..nak peg majlis nye tapi tade transport..tapelah tunggu majlis kahwin die nnt..best of luck friend! ramai gak kwn yg da tunang n kahwin..tbe2 rse nak kahwin gak..ngehehe blajo ta abis lagi :P

mm..dah la aku rase baik aku out2 dlu..da pkul 5 ni pun ta sleep2 lagi..esk kang aku bgn ptg lagi..hmm ni la keje mse aku buat cuti2 ni..sgt ta bermanfaat..haihh


**sgt rindu pada perkara yg da berlalu..sgt ta seronok :(

No comments: