Sunday, May 16, 2010

We called it as 'Dorongan'

Salam..

Aku ade masa hanyalah hari ni utk revise beberapa subject yang killer..tapi ntah knapa la aku tak boleh nak study skrg..nk kata pandai? tak jugak..carry mark tinggi? tak jugak..aku tau la even ta g jumpa lec..ouh saya tidak digalakkan melihat carry mark atas alasan nanti kau terkejut beruk carry mark kau sikit pastu kau tetibe nak emo mse jawab exam nanti..terngiang-ngiang pasal carry mark kurang bknnya pk nak tambah..pk nk give up terus..tapi kalau carry mark kau tinggi nanti kau bangga riak takbur pulak tanak membaca bagai kan..Tuhan marah nanti..so bagi aku better lah dikau tatau tentang carry mark itu...usaha tangga kejayaan kann..:P

Aku harap lah plan yg telah diplanning dapat dijalankan seperti yang di plan :))
aku balik mayb dalam 5hb la kot..sebab da cakap ngan mak mintak dtg time weekend so tayah la dorg susah nak amik cuti..yang payah sekarang ni tentang barang-barang actualy..yang berkotak-kotak menimbun ni bagi aku sume penting..aku nak hantar mcm mne barang2 ni so that angah dgn dila boleh join kita roundaworld kt klantan untuk terakhir kali ni..hmm tape..tape akan ku pk kan lagi jalannya nnt..aku pn bukan nak rushing sangat plus..afta exam aku ade program..biasa lah akhir2 sem ni ade lah program yang comel2 nak suruh aku spend time together ni..JPP ade buat last meeting (hopefully jadi!)..ini yang aku tunggu-tunggu ni.. aku ade banyak sangat cadangan dan complain mengomplain yang nak dibuat..diharap apa yang aku luahkan difikirkan nanti..susah jugak kalau ada ramai gila kuasa ni..

so 11hb nanti aku akan ke redang weee..tapi aku tatau la sponsor sebenar aku sape..abah ke angah..tapi yang pasti aku gembira mendengar bahawa aku layak untuk bermakan-makan angin di redang..hahahahahaa seronok ta terkata oih!
evil tak? :P jangan marah tau ngah kalau trip aku ni kau yang kena support..sometimes kasih sayang perlu ditunjukkan dengan cara sebegitu..jangan nak ego sangat :)) haha
tak sabar okeh nak g redang..main air masin tu..bertemankan kecomelan anak-anak ikan ntah dari spesies mana tah aku pn tatau..tapi yang pasti aku ta mungkin dapat pegang mereka..hmm sgt kecewa TT_TT
tapi tape..aku ade molly brsama anak-anak comel die..hmm tapi ni satu hal lagi..aku nak balik ni mcm mane nk bawak molly and da gang..sangat banyak dan mampukah mereka bertahan selama hampir 9 jam berada dalam kereta..kang ade yang mati mabuk kepayang gila toink toink..hmm aku ta kesah nak bagi kat dorang2 ni sikit..tapi kalau aku bwk yg sikit tu pn..adakah mereka boleh bertahan??takan nak anta dorang naik flight..tuan die ni pn ta merasa flying without wings lagi..ta aci..tamau2..hmm jalan lain?uwaa..mcm kne bagi kat orang..haihh

semalam main2 gosip sama fana 3 in da morning..hahahaha hambik kau ngumpat la pada se per 3 malam itu..orang buat solat sunat kau pegi bergosip mcm suci je kan amalan tu..niat nak study da lari..haha ala cerita perihal masing-masing lah..ta sentuh hal orang lain pn (tipuuu..tipu) tapi yang pastinya..kami bangkitkan topik mengenai
'sampai bila friendship ini akan mampu bertahan?'
kita tak mungkin akan menjadi biasa bertepuk tampa seperti sekarang pada masa akan datang yang mana sampai suatu tahap gelak tawa dan gurau senda menjadi terbatas..aku rindu nanti tau..
saat kau kena bebel macam-macam atas satu sebab.. mereka caring tentang kita..ouh aku rindu nanti!hmm rasa akrab baru je nak terjalin..tetiba da sampai masa nak berpisah..ye lah, aku terima kata-kata monitor DUB6A inilah kehidupan..(setiap pertemuan ada perpisahan)..dan masa ni lah aku rasa FB sangat bermanfaat. =)

Sudah tiba masa aku berikan sepenuh perhatian terhadap final exam ni..sebab aku tekad ini adalah final sem aku dalam mencapai segulung..bkn ijazah..diploma baru tapi tu lah..diploma pun kau jangan nak ngada-ngada buat tatau..3tahun kau perah otak faezah oih kau jangan macam-macam..
Mak pesan dari sem satu lagi belajar rajin-rajin, jangan nakal-nakal..kawan-kawan sama gila sbg pendorong hebat dalam menjadikan aku terus bertahan untuk sampai ke tahap ini dan sekarang ditambah dengan dorongan baru..ouh semua terima kasih ya..bahu dah berat ni memikul amanah dari semua orang..apa yang aku harap..sem ini aku mampu buat yang terbaik..=) doakan aku!





2 comments: